Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank

Ποιοί είμαστε

Το cool image bank είναι μία δωρεάν φωτογραφική τράπεζα!




Αδυνατίστε με βρώμη

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Η βρώμη είναι μία από τις αγαπημένες επιλογές πολλών ανθρώπων, που την προτιμούν στο πρωινό τους από κάθε άλλη τροφή. Ένα από τα πολλά οφέλη της είναι και η βοήθεια που προσφέρει στο αδυνάτισμα γρήγορο. Οι περισσότεροι τη χρησιμοποιούν στο γάλα, αλλά μπορείτε να τη βάλετε και σε χυμό ή να τη μαγειρέψετε σαν χυλό.

Η συστηματική κατανάλωση βρώμης συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εντέρου και στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων χοληστερίνης. Συνεισφέρει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης παχυσαρκίας, του μεταβολικού συνδρόμου, των καρδιαγγειακών νοσημάτων και του σακχαρώδους διαβήτη. Είτε ως πρωινό είτε ως μέρος ενός γεύματος, η βρώμη αυξάνει το αίσθημα κορεσμού και μειώνει το ρυθμό ανόδου του μεταγευματικού σακχάρου.

Μισό φλιτζάνι νιφάδες βρώμης ακόμα και σε καθημερινή βάση, είναι μία καλή ποσότητα που συστήνουν και οι διατροφολόγοι, για να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά της. Είναι προτιμότερο να καταναλώνονται ωμές, (μουλιασμένες σε γάλα ή γιαούρτι) ή ως φυτικό ρόφημα ή φρουτοχυμό και αναμειγμένες με φρούτα ξερά ή φρέσκα και ξηρούς καρπούς. Ακόμα, βράζονται σε νερό μέχρι να χυλώσουν ελαφρώς και αποτελούν το βασικό συστατικό σε μούσλι, γκρανόλα, τηγανίτες, μπάρες, μπισκότα και κουλουράκια βρώμης.

Θεωρείται κορυφαίο δημητριακό και σύμμαχος για την υγεία μας. Προσφέρει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και φυτικές είναι με πιο σημαντικές τις β-γλυκάνες. Καλύπτει το 70% της ΠΠΑ σε μαγγάνιο, το 26% σε βιταμίνη Β1, το 24% σε μαγνήσιο, το 19% σε φώσφορο και το 11% σε σίδηρο και φολικό οξύ. Περιέχει και τις σημαντικές βιταμίνες Ε και Β5.


Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 16:23

Εμφανίσεις: 4

Τι προσέχουμε στην άσκηση με σχοινάκι

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Η άσκηση με σχοινάκι είναι ένας πολύ συνηθισμένος τρόπος γυμναστικής που τον ακολουθούν εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο. Μάλιστα, δεν αποτελεί επιλογή μόνο όσων έχουν στο μυαλό τους την καύση λίπους και το αδυνάτισμα, αλλά και όσων θέλουν να διατηρήσουν τη φυσική κατάσταση τους σε υψηλό επίπεδο, ή απλά να βελτιώσουν την υγεία τους.

Το σχοινάκι χρησιμοποιείται πολύ ως μέθοδος εκγύμνασης από πολλούς αθλητές, διαφόρων αθλημάτων τόσο ατομικών, όσο και ομαδικών. Εδώ και δεκαετίες αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής προπόνησης των πυγμάχων και όσων ασχολούνται με μαχητικά σπορ. Ωστόσο, είτε αρχάριοι είτε προχωρημένοι, είτε επαγγελματίες, είτε ερασιτέχνες, άπαντες οφείλουν να γνωρίζουν κάποια πράγματα πριν πιάσουν το σχοινάκι στα χέρια τους.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης κρατάμε τους αγκώνες δίπλα στα πλευρά και λυγισμένους σε ορθή γωνία, ενώ τα μπράτσα βρίσκονται ελαφρώς μπροστά και οι παλάμες κοιτούν προς τα πάνω. Η περιστροφή γίνεται με τους καρπούς, κάνοντας μικρούς κύκλους με τις παλάμες. Για καλύτερο έλεγχο, σφίγγουμε τους ώμους, τους τρικεφάλους και τους δικεφάλους.

Σημαντικό ρόλο παίζει η ίσια στάση. Ο αυχένας πρέπει να είναι χαλαρός, τα μάτια να μην κοιτούν κάτω. Έτσι, είναι πιο εύκολο να ευθυγραμμιστεί η σπονδυλική στήλη για να εκτελεστεί σωστά η άσκηση. Σηκώνουμε το στήθος και χαμηλώνουμε τους ώμους για να μην καμπουριάζουμε. Σφίγγουμε τους κοιλιακούς για καλύτερη ισορροπία και μικρότερη καταπόνηση των γονάτων και της μέσης. Τέλος, πηδάμε με τις μύτες των ποδιών και προσγειωνόμαστε με λυγισμένα γόνατα, για να απορροφούνται οι κραδασμοί.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 16:14

Εμφανίσεις: 4

Φάτε υγιεινά και απολαυστικά το βράδυ

 

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-ansi-language:EL;}

Το αδυνάτισμα δεν αρέσει σε πολλούς, αφού αρέσκονται να απολαμβάνουν πικάντικες ή γλυκές γεύσεις το βράδυ. Έτσι, δε θέλουν να μπουν στη διαδικασία μιας δίαιτας, καταναλώνοντας αδυνατιστικά προϊόντα που μπορεί να τους στερήσει τις αγαπημένες τους γεύσεις και συνήθειες. Υπάρχουν όμως μερικά φαγητά που μπορούν να ικανοποιήσουν ακόμα και αυτούς τους ανθρώπους.

Πρόκειται για μερικές εύκολες συνταγές που δε χρειάζονται κάποια ιδιαίτερη γνώση μαγειρικής και αποτελούνται από απλά υλικά, ενώ παράλληλα ετοιμάζονται σε ελάχιστο χρόνο. Έτσι, μπορούν να δοκιμαστούν και από άτομα που γυρίζουν αργά το βράδυ στο σπίτι και η κούραση από τη δουλειά τους έχει καταβάλλει. Ας δούμε μερικά από αυτά.

Αντί για μια κλασική μακαρονάδα, μπορεί να προτιμηθεί μια μακαρονοσαλάτα. Λίγα κοφτά μακαρόνια ή βίδες, μια τομάτα, ένα κομμάτι φέτα, ελιές, λίγο ελαιόλαδο και κάπαρη συνθέτουν το πιάτο. Χρειάζονται μόλις 10 λεπτά για να ετοιμαστεί. Όσοι επιθυμούν μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια λιαστή τομάτα ή ανθότυρο για ξεχωριστή γεύση.

Σε όσους αρέσουν τα αυγά, μπορούν να μαγειρέψουν μια διαφορετική ομελέτα με σουσάμι. Θα χρειαστούν ένα αυγό μια κουταλιά του γλυκού λάδι, λίγο αλάτι και πιπέρι, ένα κουταλάκι σουσάμι, μία κόκκινη πιπεριά, ένα σέλερι και λίγο τριμμένο τυρί. Το πιάτο αυτό είναι έτοιμο σε δεκαπέντε λεπτά και συνοδεύεται με λίγο ψωμί ή φρυγανιές.

Τα παραπάνω πιάτα μπορούν να καταναλωθούν παρέα με ένα μικρό ποτήρι κρασί ή λίγη μπύρα. Όσοι θέλουν και γλυκό, ας δοκιμάσουν λίγη μαρμελάδα με φρυγανιές.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου 2017 16:34

Εμφανίσεις: 4

Το μέγεθος μετράει

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι που δεν μπορούν να χάσουν τα παραπανίσια κιλά, ακόμη και όταν έχουν ξεκινήσει το αδυνάτισμα, με αδυνατιστικά προϊόντα οφείλουν την αποτυχία τους αυτή κυρίως στην ποσότητα των τροφών που καταναλώνουν. Μπορεί να προσέχουν την ποιότητα τω φαγητών, σερβίρουν όμως στα πιάτα τους μεγαλύτερες από τις κανονικές μερίδες και καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες.

Είναι εξάλλου παραπλανητικό να θωρήσει κάποιος πως επειδή βελτίωσε την ποιότητα της διατροφής του, θα αδυνατίσει στα σίγουρα. Βλέπετε το μέγεθος των μερίδων παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο, κάτι το οποίο πολλοί δεν θέλουν να παραδεχτούν.

Μια καλή πρακτική για όσους σερβίρονται μόνοι τους, είναι να χωρίζουν νοερά το μεγάλο στρογγυλό πιάτο τους σε τέσσερα μέρη. Στο ένα θα πρέπει να μπει η σαλάτα, στο άλλο το κυρίως φαγητό (ψάρια, κρέας) και στο άλλα δύο το ψωμί και οι υδατάνθρακες (πατάτες, ρύζι, ζυμαρικά). Με αυτόν τον τρόπο θα έχει καταναλωθεί λίγο απ’ όλα και θα έχουν αποφευχθεί οι υπερβολές.

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τα ποτήρια που χρησιμοποιούμε στο μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα. Δε χρειάζεται να τα γεμίζουμε μέχρι πάνω, ειδικά όταν πρόκειται να καταναλώσουμε αλκοόλ.

 

Εξάλλου το κάθε ποτό έχει και το αντίστοιχο ποτήρι του και με αυτόν τον τρόπο σερβιρίσματος θα μπορέσουμε να ελέγξουμε καλύτερα και τις θερμίδες που προέρχονται από τα ποτά. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με το αργό μάσημα των τροφών και την καλή διάθεση στο τραπέζι, θα κάνουν το φαγητό μια απόλαυση που δε θα μας παχαίνει.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 10:26

Εμφανίσεις: 17

Επιλέξτε το κατάλληλο μέγεθος

 

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-ansi-language:EL;}

Πολλές φορές οι επιλογές που κάνουμε στη ζωή μας είναι σωστές όσον αφορά το χρώμα, τη γεύση, το υλικό κατασκευής, κ.ά., ωστόσο είμαστε επιρρεπείς στο λάθος όσον αφορά το μέγεθος και την ποσότητα. Αυτό συμβαίνει συχνά και με το αδυνάτισμα βότανα.

Μπορεί κάποιος να φάει το πιο διαιτητικό φαγητό, αλλά να παρασυρθεί και να καταναλώσει αρκετά μεγάλη ποσότητα και αντιθέτως να φάει λίγο από κάτι που είναι πιο λιπαρό και έχει περισσότερες θερμίδες. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τη ζάχαρη, όπου πολλοί αποφεύγουν τα γλυκά, τρώνε όμως αρκετά παγωτά, πίνουν καθημερινά αναψυκτικά και χρησιμοποιούν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης στον καφέ και το τσάι.

Σε άλλο παράδειγμα, αρκετοί άνθρωποι δε δίνουν τη δέουσα σημασία όταν ψωνίζουν, με αποτέλεσμα να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες αλλαντικών και κρεατικών. Έτσι, όταν μαγειρευτούν τα τρόφιμα, καταναλώνονται όλα, για να μη χαλάσουν στο ψυγείο ή χάσουν τη γεύση τους και πεταχτούν.

Σύμφωνα με διάφορες μελέτες που δημοσιεύονται κατά καιρούς σε επιστημονικά περιοδικά, ακόμη και το μέγεθος των σκευών, όπου μαγειρεύονται τα τρόφιμα και των πιάτων και των ποτηριών που σερβίρονται οι τροφές και τα ποτά, παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τα εστιατόρια που σερβίρουν πάντα προσεγμένες μερίδες, ενώ στα περισσότερα σπίτια τα πιάτα όσο μεγάλα και βαθιά κι αν είναι, τις περισσότερες φορές γεμίζουν.

Έτσι καταναλώνεται μεγαλύτερη ποσότητα και οι παραπανίσιες θερμίδες, χρειάζονται περισσότερη άσκηση για να «καούν».

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 06 Νοεμβρίου 2017 16:30

Εμφανίσεις: 4

 

 

 

coolimagebank.gr

Δωρεαν φωτογραφιες Άρθρα - Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank