Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank

Ποιοί είμαστε

Το cool image bank είναι μία δωρεάν φωτογραφική τράπεζα!




Αποτοξίνωση και αδυνάτισμα με μηλόξυδο

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Η ικανότητα που έχει το μηλόξυδο στο να προάγει αδυνάτιστκά προϊόντα που είναι πασίγνωστα. Όμως πολλοί είναι αυτοί που το λαμβάνουν μέσω συμπληρωμάτων διατροφής σε συνδυασμό με άλλες βιταμίνες (συνήθως τη βιταμίνη C). Το αρνητικό με αυτήν την τακτική είναι πως δεν μπορεί το μηλόξυδο να ενεργήσει στο 100%.

Οι υπηρεσίες που προσφέρει στον οργανισμό μας είναι η άμεση ενίσχυση του μεταβολισμού και η αποβολή κάθε περιττού υγρού και τοξίνης, αφού είναι ένα καταπληκτικό διουρητικό. Όταν καταναλωθεί από άτομα που γυμνάζονται, μπορεί να βοηθήσει ακόμη και στη γράμμωση των μυών. Το μόνο σίγουρο είναι πως χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη δοσολογία, αφού ενδεχόμενη υπερκατανάλωση μπορεί να προκαλέσει μια σειρά προβλημάτων.

Το μηλόξυδο είναι μια από τις καλύτερες φαρμακευτικές τροφές και υπάρχει εν αφθονία σε πολλές μορφές στην αγορά. Έχει μεγάλη διατροφική αξία και βοηθάει άμεσα στον καθαρισμό και την αναζωογόνηση του οργανισμού. Είναι πλούσιο σε σημαντικά λιπαρά οξέα, βιταμίνες Α και Β, θείο, ψευδάργυρο, ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, μαγνήσιο, πυρίτιο, σίδηρο και μια σειρά από άλλα ένζυμα και μέταλλα.

Έχει άμεση επίδραση στο συκώτι και συμβάλλει στη γρήγορη μεταβολή του λίπους. Οι τοξίνες αποβάλλονται άμεσα χάρη στη γρήγορη δράση του θείου. Με την κατανάλωσή του χάνουμε γρήγορα βάρος και πόντους από τα σημεία με τοπικό λίπος. Απαλλάσσει από το φούσκωμα χάρη στη διουρητική του δράση. Είναι μια καλή πηγή ενίσχυσης της εντερικής χλωρίδας και βοηθάει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα δυσκοιλιότητας.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 17:33

Εμφανίσεις: 5

Φτιάξτε το κατάλληλο πρόγραμμα

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ο προγραμματισμός στο αδυνάτισμα βότανα, είναι το πιο σημαντικό βήμα για να μπουν οι σωστές βάσεις και να γίνει μια δίαιτα ευχάριστη, ξεκούραστη και προπάντων αποτελεσματική. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να συμβουλευτούμε ένα διατροφολόγο, ο οποίος θα μας αναλύσει το προσωπικό μας προφίλ και βάσει αυτού θα μας προτείνει ένα σωστό διατροφικό πλάνο.

Αυτό δε σημαίνει πως δεν επιδέχεται αλλαγές, αν εσείς έχετε κάποιες δυσκολίες ή βρεθείτε σε μια στιγμή, κατά την οποία δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα σας. Τα θέμα είναι να καταφέρετε να τρέφεστε σωστά, δίνοντας στον οργανισμό σας τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και παράλληλα να μην καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες μπορείτε να «κάψετε».

Θα πρέπει πάντοτε να θυμάστε πως ο πιο σημαντικός παράγοντας σε ένα διατροφικό πρόγραμμα, είναι να καλύπτει τις δικές σας ανάγκες και να μην έρχεται σε αντίθεση με τις όποιες ιδιαιτερότητες υπάρχουν στα φαγητά που σας αρέσουν.

Το φύλο είναι το βασικό κριτήριο με το οποίο γίνεται η κατηγοριοποίηση μιας δίαιτας, αφού άλλες απαιτήσεις έχει το ανδρικό και άλλες το γυναικείο σώμα. Το βάρος του καθενός και το ποσοστό λίπους που κουβαλάμε θα μας δείξουν αν χρειαζόμαστε περισσότερη άσκηση σε καθημερινή βάση ή όχι.

Συνήθως, οι δίαιτες που προτείνονται από τους ειδικούς, κινούνται σε ένα πλαίσιο από 1.000 έως 1.500 θερμίδες, ανάλογα βέβαια και με τις υποχρεώσεις που έχει ο καθένας μας στη ζωή του.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 17:28

Εμφανίσεις: 7

Φάτε υγιεινά πριν τον μαραθώνιο

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ολοένα και περισσότεροι συνάνθρωποι μας αποφασίζουν να δηλώσουν συμμετοχή στους διάφορους μαραθωνίους που διοργανώνονται σε όλη τη χώρα. Πρόκειται για μια αθλητική δραστηριότητα που έχει αρκετές προκλήσεις. Η πρώτη είναι πως βοηθάει σε μια πιο υγιεινή ζωή ακόμη και στα αδυνατιστικά προϊόντα. Μία άλλη έχει να κάνει με το κίνητρο του τερματισμού και την επίτευξη των στόχων που βάζει ο καθένας, αλλά και των ορίων που καλείται να ξεπεράσει.

Η διατροφή πριν από την κάθε μορφής άσκηση, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την αθλητική απόδοση και την αποφυγή της κόπωσης κατά τη διάρκεια ή μετά την ολοκλήρωση της άσκησης. Συνήθως οι μαραθώνιοι οργανώνονται Σαββατοκύριακα, έτσι ώστε να υπάρξει μεγαλύτερη συμμετοχή.

Γι’ αυτό χρειάζεται ένα σωστά σχεδιασμένο και ισορροπημένο γεύμα πριν την έναρξη μιας τόσο απαιτητικής αθλητικής δραστηριότητας. Οι υδατάνθρακες αποτελούν το κύριο ενεργειακό καύσιμο του σώματος κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, γι’ αυτό και τα τρόφιμα που τους περιέχουν θα πρέπει να κυριαρχούν στις επιλογές που θα κάνουμε.

Ας δούμε πως μπορούμε να λάβουμε μια καλή ποσότητα σε υδατάνθρακες χωρίς να φουσκώσουμε πολύ, αλλά παράλληλα να πάρουμε και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Ένα ποτήρι γάλα μαζί με ένα φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης και μισή ή μια ολόκληρη μπανάνα είναι η καλύτερη επιλογή.

Εναλλακτικά, μπορούμε να καταναλώσουμε ένα ποτήρι φρέσκο φυσικό χυμό μαζί με μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης και λίγο μέλι ή χαλβά. Μία ακόμη επιλογή είναι ένα γιαούρτι με ξηρούς καρπούς και λίγο μέλι, συνοδευόμενο από ένα φρούτο.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 16:35

Εμφανίσεις: 4

Αδυνάτισμα με σύμμαχο τον οραματισμό

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Το αδυνάτισμα πολλές φορές δεν είναι εύκολη υπόθεση. Το μόνο σίγουρο είναι πως στις μέρες μας υπάρχουν δεκάδες τρόποι για να αδυνατίσει κάποιος. Μερικές από τις νέες μεθόδους που παρουσιάζονται, αμφισβητούνται, υπάρχουν όμως και κριτικές που είναι θετικές ως προς το αδυνάτισμα με τη βοήθεια ενός μη διαδεδομένου τρόπου.

Το αδυνάτισμα όπως και όλα τα πράγματα που αφορούν τον άνθρωπο, ξεκινάει από το μυαλό. Αυτό σημαίνει πως πρέπει πρώτα να θελήσεις κάτι πάρα πολύ και να πιστέψεις πως θα τα καταφέρεις, για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα. Εδώ «κολλάει» η μέθοδος του οραματισμού. Ακολουθώντας αυτήν την πρακτική, μπορείς να μειώσεις την επιθυμία σου για φαγητό και να υποτάξεις το σώμα στη θέληση του νου, οδηγώντας το κατά κάποιον τρόπο στο να θέλει λιγότερη τροφή.

Αν κάποιος βρει την διατροφή που του ταιριάζει και μπορέσει να επιβληθεί στον εαυτό του, έτσι ώστε να την ακολουθήσει πιστά, τότε έχει κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα. Παντού και πάντα όταν θέτουμε στόχους, χρειάζεται υπομονή και επιμονή. Μπορείς να βρεις ένα ήσυχο μέρος και να ηρεμήσεις, σκεπτόμενος εικόνες με το πως θα ήθελες να είσαι, οραματιζόμενος το ιδανικό για σένα σώμα και βάρος.

Χρησιμοποιώντας τον οραματισμό, το υποσυνείδητο μπαίνει σε μια διαδικασία εκπαίδευσης και ακολουθεί η αναζήτηση τρόπων για να έρθει το ποθούμενο αποτέλεσμα. Το κλειδί σε αυτό το σημείο, είναι να επικεντρωθεί κάποιος μόνο στην επίτευξη του στόχου και να μην αφήσει αρνητικές σκέψεις να του χαλάσουν το όλο σχέδιο.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 17:04

Εμφανίσεις: 5

Λύσεις για φανατικούς γλυκατζήδες

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να αντισταθούν στους γλυκούς πειρασμούς που υπάρχουν καθημερινά στις βιτρίνες ζαχαροπλαστείων, φούρνων και καταστημάτων εστίασης. Ακόμη και αν κάποιος έχει ξεκινήσει το αδυνάτισμα βατανα, σπάνια μπορεί να πει όχι στο αγαπημένο του γλυκό ή όταν γονείς, συγγενείς και φίλοι του προτείνουν να τον κεράσουν ένα παγωτό.

Το θέμα είναι πως μπορεί κάποιος να μειώσει την αρνητική επίδραση που έχει η ζάχαρη στον οργανισμό του, μέχρι να καταφέρει σταδιακά, να ελαττώσει τουλάχιστον την κατανάλωση γλυκών και ζαχαρωτών. Ας δούμε μερικές πρακτικές συμβουλές.

Μια έξυπνη κίνηση είναι να τρώμε συχνά μέσα στη μέρα διάφορα φρούτα, τα σάκχαρα των οποίων δεν παχαίνουν και μας βοηθούν στο να έχουμε μικρότερη επιθυμία για κάτι γλυκό. Για όσους βρίσκονται σπίτι, μια καλή λύση είναι να τρώνε λίγο μέλι ή σπιτική μαρμελάδα με φρυγανιές.

Όσον αφορά το πώς μπορούμε να φάμε ένα γλυκό και να μην επιβαρύνουμε λόγω ζάχαρης τον οργανισμό μας, υπάρχουν οι εξής επιλογές. Να προτιμάμε γλυκά με βάση το γάλα και να τα συνδυάζουμε με φρούτα ή δημητριακά ολικής άλεσης. Η παρουσία των φυτικών ινών και των πρωτεϊνών επιβραδύνουν την απορρόφηση του σακχάρου στο αίμα και διατηρήσουν τα επίπεδα της ενέργειας σταθερά.

Ο λόγος που θα πρέπει να αποφεύγουμε τη ζάχαρη όταν πίνουμε καφέ, είναι γιατί η καφεΐνη επηρεάζει την επεξεργασία της. Η χρήση της κανέλλας σε όλα τα γλυκά και τα ροφήματα, μπορεί να μας βοηθήσει στη μείωση της ποσότητας του σακχάρου στο αίμα.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 07 Νοεμβρίου 2017 16:27

Εμφανίσεις: 4

 

 

 

coolimagebank.gr

Δωρεαν φωτογραφιες Άρθρα - Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank