Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank

Ποιοί είμαστε

Το cool image bank είναι μία δωρεάν φωτογραφική τράπεζα!




Το τένις σας βοηθάει να φτιάξετε κορμί

 

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Το αδυνάτισμα και η σύσφιξη σώματος μπορεί να συνδυαστεί με το παιχνίδι και τα αποτελέσματα μπορούν να είναι ορατά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μία επιλογή που κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις ανδρών και γυναικών, είναι το τένις. Ο εξοπλισμός (ρακέτα, μπαλάκια) δεν είναι ακριβός, ενώ ένας ακόμη συμπαίκτης ή αντίπαλος είναι αρκετός, προκειμένου να προπονηθείτε ή να αγωνιστείτε.

Με το τένις γυμνάζεται καλά τόσο ο κορμός (ραχιαίοι, κοιλιακοί, πλάγιοι και θώρακας), όσο και οι μυϊκές ομάδες των άνω και κάτω άκρων (γαστροκνήμιος, τετρακέφαλος, ώμοι, γλουτιαίοι, προσαγωγοί, δικέφαλοι και τρικέφαλοι). Το τένις με μέτρια ένταση και διαλείμματα συμβάλλει στην καύση λίπους, στο αδυνάτισμα και τη σύσφιξη σώματος.

Αν αυξηθεί η ένταση του παιχνιδιού και οι εναλλαγές στο ρυθμό, τότε η καύση θερμίδων μεγιστοποιείται. Όμως, χρειάζεται η κατάλληλη προθέρμανση και οι διατάσεις, πριν κάποιος πιάσει τη ρακέτα, ειδικά αν πρόκειται για αρχάριους. Αν είστε προσεκτικοί και πειθαρχημένοι δύσκολα θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Οι τραυματισμοί από τα μπαλάκια ή από τη ρακέτα είναι σπάνιοι. Οι συνηθέστερες περιπτώσεις αφορούν τον γαστροκνήμιο και τις αρθρώσεις του καρπού και του αγκώνα. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία, είναι να επιλέξετε τα κατάλληλα παπούτσια. Άλλο ένα στοιχείο που θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν είναι το τερέν. Αποφεύγετε να παίζετε σε σκληρά τερέν που επιβαρύνουν τις αρθρώσεις ή όταν αυτά έχουν φθαρεί και γλιστράνε.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 17:51

Εμφανίσεις: 5

Αδυνατίστε χωρίς άγχος με γυμναστική

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Το αδυνάτισμα κα η σύσφιξη σώματος αφορά το μεγαλύτερο μέρος του γυναικείου πληθυσμού και ένα μεγάλο κομμάτι των ανδρών. Ειδικά στη χώρα μας, τα ποσοστά παχυσαρκίας έχουν αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν ολόκληρες οικογένειες που δεν προσέχουν την υγεία τους, με αποτέλεσμα να καταφεύγουν αργά και έχοντας μεγάλο άγχος σε κάποιο πρόγραμμα αδυνατίσματος ή σε μια εξειδικευμένη δίαιτα.

Πολλοί νομίζουν πως θα καταφέρουν να χάσουν τα περιττά κιλά, ακολουθώντας απλώς μια δίαιτα, χωρίς να βάλουν καθόλου τη γυμναστική μέσα στο καθημερινό τους πρόγραμμα. Το συνηθέστερο αποτέλεσμα, είναι να μην καταφέρνουν να χάσουν ούτε πολύ βάρος, ούτε τους πόντους που θέλουν και να γεμίσουν με άγχος και ανασφάλεια. Το να χάσει κάποιος μερικά κιλά δεν είναι δύσκολο, αλλά αν δεν ακολουθήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής, θα τα πάρει πίσω πολύ πιο γρήγορα.

Η αποφυγή του καθιστικού τρόπου ζωής και η υγιεινή διατροφή συμβάλλουν τόσο στην καλύτερη φυσική κατάσταση και υποστήριξη του οργανισμού, όσο και στην αποφυγή του άγχος, αφού υπάρχει καθημερινή εκτόνωση με φυσικό τρόπο. Μια καλά ισορροπημένη δίαιτα σε συνδυασμό με το ιδανικό για κάθε άνθρωπο πρόγραμμα γυμναστικής, είναι σίγουρο πως θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η καθημερινή άθληση ή ένα χόμπι που απαιτεί κινητικότητα είναι πράγματα που πλέον, μπορεί κάποιος να εντάξει στο καθημερινό του πρόγραμμα, χωρίς να πιεστεί ιδιαίτερα. Το μυστικό στην όλη υπόθεση είναι να κατορθώσει κάποιος να περιορίσει τον αριθμό των θερμίδων που λαμβάνει καθημερινά και να μπορεί να «κάψει» τις περισσότερες από αυτές.

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 17:32

Εμφανίσεις: 5

Αλλάξτε την εικόνα του σώματος σας σε 30 μέρες

Όσοι καταφέρουν να συνδυάσουν την καθημερινή άσκηση και την υγιεινή διατροφή, θα επιτύχουν σίγουρα το χάσιμο των περιττών κιλών και τη σύσφιξη σώματος, βελτιώνοντας με αυτό τον τρόπο την εξωτερική τους εικόνα μόλις μέσα σε ένα μήνα. Οι διαφορές μπορεί να μην είναι τεράστιες, ωστόσο θα φαίνονται και με το παραπάνω.

Το πρόγραμμα διατροφής εξαρτάται από μια σειρά σημαντικών παραμέτρων όπως το φύλο, η ηλικία, η φυσική κατάσταση και τα προβλήματα υγείας που πιθανώς να υπάρχουν. Το μυστικό για τον καθένα είναι να βρει τις ασκήσεις που μπορεί να κάνει χωρίς να ζορίζεται. Αλλιώς, οι καλύτερες λύσεις είναι το περπάτημα και το τρέξιμο.

Για όσους προτιμούν τη γυμναστική με βάρη, αυτά των πέντε ή δύο κιλών είναι τα κατάλληλα για χέρια, πλάτη, ώμους και θώρακα. Οι κάμψεις και οι εκτάσεις δέκα ή δώδεκα επαναλήψεων, σε τέσσερα σετ είναι ο πιο απλός τρόπος εκγύμνασης. Το μυστικό είναι να γίνονται ολοκληρωμένες κινήσεις χωρίς βιασύνη και με σωστή αναπνοή.

Τα βαθιά καθίσματα και οι διατάσεις ποδιών σε δύο σετ των δεκαπέντε επαναλήψεων είναι μια πολύ αποδοτική άσκηση. Για την εκγύμναση των κοιλιακών η καλύτερη άσκηση είναι τα ροκανίσματα. Τέσσερα σετ των είκοσι επαναλήψεων είναι αρκετά. Το ίδιο ισχύει και για τα pushups, που αποτελούν ιδανική άσκηση των χεριών και του θώρακα.

 

Για να πετύχετε το επιθυμητό αδυνάτισμα και τη σύσφιξη σώματος, θα πρέπει να συνδυάσετε τα παραπάνω με διατροφή χαμηλή σε λιπαρά και πλούσια σε φυτικές ίνες. Πίνετε άφθονο νερό και καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και όσπρια. 

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 12:08

Εμφανίσεις: 5

Η φυσικοπαθητική θεραπευτική δίνει λύσεις

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Στις μέρες μας υπάρχουν πολλές μέθοδοι και τεχνικές, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν, έτσι ώστε το αδυνάτισμα γρήγορο και η σύσφιξη σώματος να γίνουν μια απόλυτα ασφαλής διαδικασία. Κάθε δύο τρία χρόνια παρουσιάζονται πολλές εναλλακτικές θεραπείες και νέοι εξειδικευμένοι επιστημονικοί κλάδοι.

Μία εναλλακτική λύση είναι και η φυσικοπαθητική θεραπευτική. Αυτή ελέγχει το βάρος όχι με βάση τις θερμίδες, αλλά την ικανότητα της αποτοξίνωσης από τον οργανισμό των θρεπτικών συστατικών που εμπεριέχονται στις τροφές. Με τον τρόπο αυτό, η διατροφή παραμένει πλούσια και οι στερήσεις είτε είναι ελάχιστες είτε αποκλείονται. Σε συνδυασμό με λίγη γυμναστική, το αδυνάτισμα και η σύσφιξη σώματος είναι πιο εύκολη.

Το τελικό αποτέλεσμα έπειτα από μια τέτοια θεραπεία είναι ολοκληρωμένο, από τη στιγμή που εκτός από την απώλεια βάρους, βελτιώνεται η λειτουργία του οργανισμού και προλαμβάνονται διάφορες παθήσεις. Το άτομο που θα διαλέξει αυτή τη μέθοδο, θα κατορθώσει έπειτα από την ολοκλήρωσή της, να αποκτήσει ευεξία και καλή διάθεση.

Τα βότανα παίζουν σημαντικό ρόλο στη φυσικοπαθητική θεραπευτική. Η σωστή χρήση τους βοηθά τον οργανισμό να «κάψει» πιο εύκολα τα περιττά κιλά, να αποτοξινωθεί γρήγορα και να ρυθμίσει τη λειτουργία του εντέρου.

Με τον κατάλληλο συνδυασμό βοτάνων είναι εύκολο να επιτευχθεί και η μείωση της όρεξης, ενώ ακόμη πιο σημαντική είναι η σωστή ρύθμιση του πεπτικού συστήματος. Το μόνο εμπόδιο αφορά πιθανά προβλήματα που μπορεί να έχει κάποιο άτομο λόγω ιατρικού ιστορικού. Έτσι, μπορεί να μην επιτρέπεται να κάνει χρήση μιας ομάδας βοτάνων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2017 17:08

Εμφανίσεις: 3

Φυσική μάσκα σύσφιξης προσώπου

Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Η σύσφιξη προσώπου απασχολεί πάρα πολλές γυναίκες σε όλο τον κόσμο. Οι κορυφαίες εταιρείες καλλυντικών παρασκευάζουν και διαθέτουν στο εμπόριο μία σειρά από πρωτοποριακά προϊόντα, των οποίων τη σύνθεση βελτιώνουν συνεχώς, για να παρέχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Όμως, υπάρχουν πολλές γυναίκες, οι οποίες αποφασίζουν να δοκιμάσουν στο πρόσωπό τους τη δράση μίας φυσικής μάσκας, ακολουθώντας μία από τις δεκάδες συνταγές που υπάρχουν και ετοιμάζονται εύκολα.

Μία από αυτές βασίζεται στην άργιλο και το αυγό και είναι κατάλληλη για να συσφίξετε την επιδερμίδα σας γρήγορα και απλά. Η άργιλος καθαρίζει το δέρμα από ρύπους και σμήγμα. Η πρωτεΐνη που περιέχει το ασπράδι του αυγού συσφίγγει το δέρμα.

Χρειάζεστε δύο κουταλιές λευκή άργιλο, ένα ασπράδι αυγού, μία κουταλιά κορν φλάουρ και μία σταγόνα έλαιο χαμομηλιού. Βάλτε όλα τα υλικά σε ένα βαθύ μπολ. Ανακατέψτε καλά μέχρι να διαλυθεί εντελώς το ασπράδι του αυγού και να γίνει ένα με τα υπόλοιπα συστατικά.

Απλώστε το μείγμα σε καθαρό και στεγνό πρόσωπο. Αν το μείγμα σας βγει πολύ σφιχτό, αραιώστε το με λίγο αφέψημα χαμομηλιού. Αφήστε τη μάσκα να στεγνώσει πάνω στο πρόσωπό σας για ένα δεκάλεπτο και έπειτα ξεβγάλετε με χλιαρό νερό.

Η μάσκα μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο για περίπου μία εβδομάδα, αλλά θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα αν την εφαρμόζετε στο δέρμα σας φρέσκια. Πριν τη χρησιμοποιήσετε, δοκιμάστε μικρή ποσότητα στο εσωτερικό του χεριού σας, για να επιβεβαιώσετε πως δεν είστε αλλεργική σε κάποιο συστατικό της.

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2017 16:40

Εμφανίσεις: 5

 

 

 

coolimagebank.gr

Δωρεαν φωτογραφιες Άρθρα - Δωρεάν Φωτογραφίες Cool image bank